onsdag 7. januar 2015

bånd

15kr pr stk (1 meter)
Jeg har laget noen bunter med 1m bånd i hver, i tilfelle noen vil lage sin egen smokkesnor etc.

Om det er noen andre bånd du heller vil ha så er det lov å spørre, så ser jeg hva jeg har


Gi meg beskjed på mail eller pm på facebook om hva du vil ha, så utveksler vi kontonr og adr (du overfører penger, jeg sender når jeg har mottatt pengene)
fb: https://www.facebook.com/ertekroken  Mail: hilde_roegeberg@hotmail.com

 
sjørøvere
2,1cm bredt

Thomas toget
2,4cm bredt

Hello Kitty
1cm bredt

panda
1cm bredt

ugle
2,2cm bredt

Lynet McQueen
2,5cm bredt

grønn traktor/John Deere
1cm bredt

rosa traktor
2,2cm bredt

Ole Brumm
2,5cm bredt

lilla hjerter
1cm bredt

lilla med hvite stjerner
1,5cm bredt

anleggsmaskiner
2,5cm bredt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar